tisdag 14 april 2009

I min drömvärld

Här har jag haft en härlig långhelg. Hela världen log mot mig - eller ja, solen i alla fall. Allt känns så himla bra. Men så var helgen slut, det blev "vanlig" vecka igen och bubblan sprack.


För min del så kommer jobb-tankarna tillbaka, eller snarare "utan-jobb-tankarna"... Men värre var de för dem okring mig. Missahndel i helgen, idioter på stan och en stor besvikelse för en annan. Man hör att de kämpar för att hålla humöret uppe, men hur lätt är det egentligen när besvikelsen biter i magen?


Man får glada besked och skuttar runt på små moln, men varför måste det ta slut? Varför kan man inte bara få skutta vidare? Det är alltid nån jävel som ska förstöra!! morr...


Bit ihop eller bryt hop?


Ni som känner mig vet att jag utan tvekan biter - hårt!

Så ta ett djupt andetag, livet går vidare varesig man vill eller inte. Det var ju bra ett tag så man får la njuta av de!
"Om dente blir som de ska så får de fa va som de ble!" (piå brrreed skiånska!)




JAG hade iaf en bra helg. Systersonen har blivit härligt social och jag var snabb med kameran som vanligt. Och Sam var helt såld på bäbisen. Jag såg verkligen längtan i hans ögon. Sorry älskning, du får vänta nåra år till!


Nu har jag btw skickat ansökningen till högskolan.... Håll tummar och hovar!!


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar