fredag 17 april 2009

keep on skuttin'

Nääe.. skepcis eller inte.. jag skuttar nog vidare! Känner mig lixom lite sorglös just nu, ungefär som en gås! Nej, inte dum som en gås, utan att alla dumma saker rinner av mig som vatten på en gås!

Det är klart att jag tar åt mig när motgångarna kommer, men kniven går inte riktigt lika djupt längre, och jag läker snabbare.

Var på jobbintervju igår. Gick lyckat och det verkar tillåmed ge resultat. Men så kom den där frågan "nämn din mest negativa egenskap..." Så vad säger man då? När man är sorglös och i övrigt ganska nöjd med sig själv. Man säger ju att svenskar har svårt för att berömma sig själv så det har jag tränat lite på (oj va jag lät självgod nu!) men jag är ändå nöjd med MIG. Dock inte det som händer runt omkring mig, men JAG är jag nöjd med!
"Tjaa... Jag skulle ju vilja gå ned lite i vikt och lära mig prata franska". Skulle inte tro det...

Nej nu njuter jag av solen, söker jobb framför datorn tills jag får skavsår i den bakre änden och
längtar till den 26:e! Jag veeet att jag inte skulle prata någe häst men det ingår faktiskt i att Be a Bea! Jag ska äntligen få köra trav!! Wohoo! ;)

over and out och skutta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar