onsdag 8 april 2009

De va la på tiden

Så äntligen har mina idéer gått till handling. Hur länge har man egentligen inte funderat på att börja blogga? Ja menar, min lunardagbok kunde jag ju sälja i lösnummer, så varför inte en blogg?

För er som inte känner mig (och kanske några andra också) kommer några "bra att veta"

Bea...
  • samlar på Sagaforms Tacoservis
  • har gått från apelsinjuice till äppeljuice
  • älskar grillat
  • har en svaghet för nyponsoppa
  • drömmer alltid konstiga saker
  • är en språkpolis
  • är tillsammans med sin gamla tonårskärlek
  • är en häst-nörd
  • drömmer om att ha en egen fotostudio
  • pratar liiite för mycket i telefonen (enligt vissa)

Så vad nu då?

Jo, regelbunden uppdatering och spännande läsning!! eller nåt... De lät ju bra iaf! =)

Jo just ja, jag skulle behöva ett nytt jobb... Nån som vill anställa en snygg, smart tjej i sina bästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar